Vlierstraat 11, Diepenbeek
Dit is het dan: ons stukje grond.
Nu gewoon nog even de bomen kappen, putje graven, het huis plaatsen, en we kunnen verhuizen... of zie ik het net iets te eenvoudig?
Wordt zeker nog vervolgd!
Dit is het dan: ons stukje grond.
Nu gewoon nog even de bomen kappen, putje graven, het huis plaatsen, en we kunnen verhuizen... of zie ik het net iets te eenvoudig?
Wordt zeker nog vervolgd!
Select your provider:
or switch to site login
Comments:
no comments yet.
Submit comment:
login