Vlierstraat 11

16/06/2009 02:00:00 UTC+02:00

Vlierstraat 11, Diepenbeek

Dit is het dan: ons stukje grond.

Nu gewoon nog even de bomen kappen, putje graven, het huis plaatsen, en we kunnen verhuizen... of zie ik het net iets te eenvoudig?

Wordt zeker nog vervolgd!

  • Vlierstraat 11, Diepenbeek

Comments:

no comments yet.

Submit comment:

login

Name

Url:

back

IEZY is a PHP and mySQL based object oriented content management system.
Copyright: Ben Van Aerde. (Stealing is baaad, mkay?)

Enter your username:

Your OpenID URL:

or change provider

×

Please login with your username and password:

or switch to provider login

×