Bouwvergunning
Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk dan toch een update: de bouwaanvraag is goedgekeurd!
De gemeente vraagt dat de bekendmaking goed zichbaar en op ooghoogte geplaatst wordt. Om het bordje op ooghoogte te krijgen, moet je er wel even bij gaan zitten ;-)
Aan de linkerkant zie je dat de buren al heel wat zijn opgeschoten. Bij ons begint het ook wel al te kriebelen...

Comments:
no comments yet.
Submit comment:
login