Vloerplaat gegoten en gepolierd
Vandaag is er - ondanks de hitte - vrij veel gebeurd: De vloerplaat is gegoten & gepolierd:
Vandaag is er - ondanks de hitte - vrij veel gebeurd: De vloerplaat is gegoten & gepolierd:
Nieuwsgierig als we zijn, willen we zo veel mogelijk veranderingen op foto zien te krijgen. Spijtig dat we overdag moeten werken, anders konden we ook nog foto's maken tijdens de werken zelf.
Tijdens ons bezoek van woensdag hebben we meteen al gespuis van't erf moeten jagen...
Deze week start onze aannemer Warson met de kelderwerken. Ik ben gisteren nog vlug even gaan kijken, de voorbereidingen waren al getroffen:
De droogzuiging heeft inderdaad echt niet lang geduurd. Waarschijnlijk omdat onze rechterburen - Kristof & Katrijn - ook al bezig zijn met hun droogzuiging. Vandaag is onze aannemer begonnen met de graafwerken.
Echt plezant om te zien dat we eindelijk gestart zijn!
De droogzuiging is intussen ook geplaatst. Er zijn wel een aantal problemen aan vooraf gegaan, maar ik vermoed dat dit niet de enige problemen zijn die we gaan tegenkomen tijdens de bouw.
Normaal gezien is een week voldoende om de grond droog genoeg te krijgen. Hierna kan het graven beginnen!
Select your provider:
or switch to site login